lördag 30 maj 2009

Grillning

Igår var vi hemma hos Erik och grillade. Vi grillade kött, Nürnberger och champinjoner, till åt vi sallad och potatissallad. Jätte gott var det! Vädret var så himla fint igår så vi satt på Eriks ballkong. När klockan var 23 trodde jag klockan var 21 för det var så himla ljust fortfarande ute. Vid 24-tiden åkte vi in till Stureplan och gick på SpyBar. Klubben motsvarade absolut inte mina förväntningar, det var ungt folk och dålig musik. Vi var där i ca två timmar sen gick vi till Max och åt. Pengarna jag la ut där hade jag lika bra kunnat lägga på Jägers i Höör och där hade jag antagligen haft mycket roligare. Nä, dit går jag inte igen.

Nu ska jag strax in till Karlberg, de har Karlbergsdagarna där och Anders är instruktör för fem-kamp.

Gott var det!


Och glada var vi....

Erik var grill-master.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar