lördag 9 maj 2009

Lördag

Idag har jag och Sune varit på stan en sväng. Hela Hamngatan och Drottninggatan var full med folk, man såg ingenting, bara en stor klump med människor. Nere på Östermalm var det dock lugnare. Sune höll på att bli biten av en stor arg hund som stod bunden utanför NK. Det var så mkt folk så jag hann inte se den förräns i sista sekund. Jag skrek till och drog Sune snabbt bak i kopplet och allt folk runtomkring bara stirrade, som tur är gick det bra! Nu är vi iallafall hemma och Sune verkar ha blivit lite trött av vår stadspromenad.

Ikväll ska jag på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Jenny och hennes kille på Gärdet. Just nu är himlen blå, hoppas det håller i sig för vi ska grilla! Mys mys.

Jag är så missnöjd över att Anders har mitt minneskort till kameran. Han förde över lite bilder till sin dator i söndags och glömde sätta tillbaka kortet i kameran igen. En kamera utan minneskort är inte mycket att ha.

Nu ska jag käka lite pytt i panna med fettsnål chorizo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar