måndag 11 maj 2009

Städning och en massa tvätt

Idag hade jag föreläsning i två timmar, det kommer jag ha nu fram tills tentan den 7/6, två föreläsningar i veckan på två timmar, galet slappt! Tessan satt kvar en stund och höll mig sällskap för jag var så uttråkad, vi drack kaffe och skvallrade lite.
I eftermiddags har jag och Sune mestadels städat och tvättat, hade en hel del tvätt och nu ikväll kom Anders hem. Vi har lagat mat och käkat kladdkaka.

Imorgon kommer Taru hit. Jenny ringde och frågade om jag vill med ut oh segla imorgon och jag blev så sjukt sugen, jag har ju aldrig seglat! Men jag har ju redan bestämt med Taru och hon är ju inte kvar i Lund när jag kommer tillbaka så då får man passa på. Jag hoppas jag får följa med och segla en annan dag!

Nu ska jag snart gå och sova, försöka iaf. för jag är inte ett dugg trött egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar