fredag 13 februari 2009

Fredag

Då var ännu en dag slut. Jag jobbade ända till 17.00 idag, över tio timmar alltså, det känns gött och det klirrar i plånkan.

Morgonen gick bra. Jag kom upp, kom i tid till jobbet, fick upp dörren utan att larmet gick och kom in.... men ungefär där slutade det för efter att jag kom in kom jag inte ut, varken ut eller ut i resten av byggnaden. Jag ringde runt som en toka och ingen förstod why. Tillslut, efter att ryska posten knackat i tio minuter, kunde jag öppna dörren och en kvinna kom in och undrade om jag larmat en massa gånger för hon fick larma av hela tiden haha. Allt kom på plats på handels och vid 8.30 var jag åter på kontoret.

Nu är jag hemma och myser med Sune. Anders är på träningsläger hela helgen och jag ska bara plugga plugga plugga. Ska kanske träffa Sara imorgonkväll men jag får se om jag orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar