torsdag 12 februari 2009

mr ice

Intill huset där vi bor finns det en lekplats men en stor fotbollsplan. Eftersom det är kallt här nu har man hällt en massa vatten på fotbollsplanen för att det ska frysa till is, de håller nog på varje dag för att bygga upp ett lager. Idag var det fin is där iaf och jag, Sune och Anders gick dit och lekte lite på väg till Lidl. Sune susade fram över isen och sladdade 5 meter extra väl framme vid målet - pinnen. Attans vad snabb han är på is och så smidig. Synd att jag inte hade kamera för det såg riktigt kul ut!

Imorgon ska jag jobba igen, jag börjar 06.50, jag ska till East Capital och möta upp ryska posten och sen ta taxi till Handelshögskolan för att få upp ett "stånd" för East Capital eftersom de har Handelsdagarna där nu. Sen ska jag fortsätta jobba och förhoppningsvis kan jag gå hem vid 16.30. Sen måste jag verkligen ta tag i pluggandet i helgen. Anders åker på träningsläger så jag och Sune blir all alone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar