tisdag 3 februari 2009

Gick inte riktigt som jag tänkt mig

Jäkla SU och SL. Jag mailade SU och frågade om man kunde få ett intyg att man betalat studentavgiften. Jag fick inget svar och en kursare sa nej så jag litade på det (dumt). På SL när jag skulle köpa tunnelbanekort sa de inte heller något och hon i kassan sa att jag kunde kvitta mitt månadskort mot terminskortet fram tills den 31/1 och efter det skulle det kosta 45 kr per dag tills jag bytte ut det. Men TJI fick jag! Alla dagar * 45 kr blev det så på månadskortet kunde jag kvitta 200 kr/600 kr, inte vad jag fick info om.... ATTANS! Väldigt olönsam affär, aldrig kan man lita på någon fast de säger att de vet (inte ens de som jobbar på plats). Mitt studentkort har inte heller kommit ännu, men tydligen kunde man få intyg av skolan, fick jag veta genom omvägar, 400 kr i sjön - JAG BLIR TRÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar