måndag 6 april 2009

Jag har klippt mig

Idag var jag och klippte mig, klippte mig för bara fyra veckor sedan men den frisören tog knappt ingenting så håret var långt nu igen. Frisören jag klippte mig hos klippte rätt kort, jag är mycket kortare i nacken än vad jag varit på länge, men jag tror det blev rätt bra. Jag har nog aldrig varit hos en så sur frisör någongång, hon sa inte ett ljud, rörde inte på munnen en enda gång och hon såg jätte sur ut.... man märkte när hon sa något till sina arbetskamrater att stämningen inte var på topp... aja, jag överlevde och kalaset kostade bara 190 kr eftersom det var mellan 10-14.

Idag har jag lämnat in hemtentan så nu har jag börjat plugga på nästa tenta - arbetsrätten. Arbetsrätt är intressant tycker jag, det är jobbigt bara att jag blir så trött emellanåt.

Jo, Sune var visst inte så sugen på att vara med på bild idag, konstigt, annars brukar han ju gilla det. Kan det bero på att Sune tycker att han är snyggast och att enbart han platsar på bild?

1 kommentar: