onsdag 22 april 2009

Onsdag

Idag har jag varit i skolan till 15, vi har börjat på vårt projektarbete och nu är det fullt ös som gäller. Imorgon ska vi på intervju på ett företag som hela vårt projektarbete ska baseras på, det blir spännande! Dock är jag inte hemma förräns vid 19-tiden imorgon, det känns ju lite drygt men o andra sidan börjar jag inte förräns kl 13.

Väl hemma rastade jag Sune och sen lagade jag lunch och kvällsmat tills imorgon, lär ju vara hungrig när jag kommer hem!

Snart ska jag och Anders till café Beirut, en libanesisk restaurang och käka. Jag har aldrig ätit libanesiskt så det ska bli interesting hur det smakar. Ikväll kommer Tompa med brutta hit så ska vi umgås lite och imorgonkväll ska vi ut och dricka vin med vänner, bland annat Taru är i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar