lördag 18 april 2009

Patricia + tjejmiddag


Igår var det fest! Jag och Sara satt i hennes korridor och förfestade (kändes väldigt mycket Lund över det) och sen stack i till Grodan. Vi var uppsatta på en lista så vi skulle komma in gratis fram till 23.00 och vi kom en ynga minut sent och kom inte in (gratis). Vi var typ 6-7 pers och alla gick ju då. Tror inte någon av vakterna är speciellt bra på matte för hade de varit det hade de rätt lätt kunnat räkna ut att förtjänsten skulle vara rätt bra på att släppa in oss eftersom alla troligtvis hade köpt alkohol i baren. Jag och Sara stack hem och gick med killarna till Patricia, en nattklubb som ligger på en båt i Slussen. Där uppträdde E-type, det var bra, dock ar han för lång så han fick stå helt krökt när han sjöng.... antagligen går hans karriär inte så bra heller för då hade han nog inte uppträtt där. Kul hade vi iaf men mina fötter började verka enormt och vid 03-tiden kunde jag knappt gå i mina high-heels längre (har aldrig hänt förr) så vi fick gå hem. Som tur är så har jag en stark kille så jag fick åka på hans rygg hela vägen hem hahaha.

Nu ska jag på tjejmiddag hos Veronika (en gammal jobbarkompis från skoaffären) som precis har flyttat hit från Skåneland, det ska bli mycket mysigt! För min del blir det dock alkoholfritt, har varit rätt sliten hela dagen av gårdagens spritkonsumtion.
PS. ingen vet vem killen är som skriker Sara i örat, märkligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar