måndag 30 mars 2009

Ajm back


Det var några dagar sen jag skrev nu. Igår hade jag tenta och efter den jobbade jag på TT, tentan gick bra och på TT var det lugnt så jag hann till och med skriva mitt statement of purpose, jag måste skicka in en "motivering" på 2-3 A4-sidor och skriva varför jag vill läsa det masterprogram jag sökt till till hösten... nu är det klart iaf, Anders hjälpte mig att finputsa det och Sandra kollade engelskan (utbildningen är helt på engelska så SoP måste också vara det). Nu är det bara att hoppas att jag kommer in!


Igår när jag kom hem blev jag bjuden på hemmalagad hamburgare och hemmagjorda klyftpotatis, riktigt gott var det! Idag ska vi äta entrecote, hasselbackspotatis, champinjoner, baconlindade grönsaker och harinconverts med tärnad bacon, mums! Till har jag köpt creme fraice som smakar chili/paprika.


Idag har jag också jobbat på TT. Jag var helt ensam 8-12, det blev lite stressigt när telefonen gick i ett och jag skulle koppla upp malml, gbg, sthlm osv till konferens. Som tur är är alla väldigt snälla där så jag fick hjälp av en annan kvinna som har jobbat i receptionen förr.
Sune mådde inte bra imorse, han hade jätte ont i magen, nu mår han bättre dock men ha är trött. Jag har köpt blodpudding som jag ska ge honom sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar