lördag 14 mars 2009

Jogga

Nu har jag och Sune varit ute och joggat en runda, Sune blev såklart jätte smutsig, så smutsig att till och med en man som gick förbi oss skrattade och tyckte att han var skitig! Sune åkte därför direkt in i duschen för att duscha av mage och ben när vi kom hem och nu ligger han och tycker lite synd om sig själv på sin röda kudde. Jag tror dessutom att han blev lite trött, vi får väl se hur det blir med det senare när Lill-tompa och Samuel kommer, Sune har ju en tendens att gå upp rätt mkt i varv då.

Jag har dessutom solat idag, det finns verkligen inget som är så skönt som att duscha när man känner sig flottig (som efter sol och joggning).

Ikväll blir det melodifestivalen, jag vet inte riktigt vem jag hejjar på för jag har inte orkat följa alla delfinaler men det är en del bra låtar med iaf! Tycker den där "operalåten" (vad nu sångerskan heter) är rätt orginell, jag kanske håller på den? Någonting som vore sjukt är iaf. om Af Ugglas vann, låten är ok men knappast en låt man skickar till Eurovision.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar