måndag 16 mars 2009

Himmelska hundar


Nu har vi varit och fikat på hundcafét Himmelska Hundar. Jag trodde inte att vi skulle hitta dit ett tag, efter att vi gått ut på fel station, försökt gena genom träsk (nästan) och vandrat runt i typ en halvtimme... men tillslut kom vi fram! Sune fick såklart kompisar där direkt och jag och Anders drack latte och åt kladdkaka (jag orkade halva kladdkakan och tre klunkar latte), men som tur är så orkar Anders mycket så han åt och drack upp allt. Det var jätte mysigt och jag tror Sune borde vara trött nu, dock är han inte det. Efter himmelska hundar tvingade jag in Anders på H&M och American Apparel för att köpa t-shirt och kofta, något som inte var så populärt men ett nödvändigt ont!


Nu ska jag snart få pizza, jag är jätte hungrig!

1 kommentar:

  1. är det inte anders som dannsar med sune det verkar som om det är disko dom kör

    SvaraRadera