tisdag 31 mars 2009

Tisdag

Dagen har varit ganska stressig. Jag var i skolan mellan 10-15... där fick jag veta att vi har hemtenta from imorgon tills på måndag, på schemat står det att vi har hemtenta den 22/5-27/5... det kändes lite stressigt eftersom jag har tenta den 16/4 också, dessutom är hemtentan i organisationsteori, världens tråkigaste ämne. Efter skolan vid 16 var jag på intervju hos McKinsey, intervjun gick jätte bra och de var mycket intresserade, tills de fick veta att jag ska tillbaka till Lund och plugga. Jag var så humla trött när jag kom hem. Hemma fick jag ett mail från eon som vill att jag ska börja den 13/7 istället för den 20/7, men det går ju inte för jag har jobb här i Sthlm tills den 18 juli.... hoppas inte eon drar ner på mina dagar.

Nu har jag varit och solat en stund och där är det alltid fullt på kvällen så jag fick vänta typ 20 minuter. Nu har jag diskat och jag är helt slutkörd. Imorgon ska jag till skolan igen sen är det bara att köra igång med hemtentan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar