söndag 15 mars 2009

Tomorrow

Imorgon skriver Anders sin tenta som han pluggat på hela veckan (och knappt inte varit hemma) så imorgon eftermiddag ska jag få bestämma vad vi ska hitta på och på kvällen ska han laga pizza! Jag har bestämt att vi ska gå till Himmelska hundar på Östermalm, ett hundcafé så att även Sune kan följa med.

Idag har jag bara slappat, sovit några timmar, tvättat och så har jag lagat lasagnette. Jag skulle egentligen göra lasagne och köpte ett sånt där paket med plattor och allt i, men jag hade tydligen tagit ett lasagnette-paket.... men det ar faktiskt godare än lasagne! Till åt jag massor av morötter.

Nu ska jag se på tv resten av kvällen, 19.20 ska jag se Kalla Fakta om den onyktra hjärtkirurgen och 21.00 ska jag se Beck, najs najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar